diumenge, 22 de desembre del 2013

L'arbre de Nadal

L'arbre de Nadal de Sergi Pàmies
 
"Jo tinc un problema, com tothom sap, amb aquestes festes. Però aquest any he pensat: la manera d'afrontar-les no és a la contra, sinó ficar-te a la gola del llop, és a dir, anar a per ells. I aleshores jo he anat i he vist uns arbres especialment depriments, de textures ignotes, de materials que no són ni plàstic ... són una evolució corrumpuda del plàstic. Que són extraordinariament kitsch i que visualment et provoquen derrames de retina immediats. I això és el que crec que posaré al vestíbul de casa meva. És a dir, per primera vegada, a casa meva quan entraràs hi haurà un arbre de Nadal il·luminat. I immediatament després hi haurà un cubell per si la gent, si vol arrojar, pugui arrojar tranquil·lament. I d'aquesta manera es celebrarà el Nadal. Boles?. Boles les que vulguis. I garlandes ... posaré de tot."
 

Joan Dausà i Sara Pi - "Si ens veiessis" 

 
1r premi Nadal 2013
 
1r premi Nadal 2013
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada